Känslorna styr...

Jag är ju en känslomänniska av stora mått. Från toppläge i morse till ett möte som fick mig att må lite dåligt till ett annat som bara rymmer kärlek - och till det tredje med en hockeymatch som väcker enorm frustration trots att det ju egentligen bara är en tävling...

Har annars haft ett möte idag där jag träffade på en sjuk variant av mig själv i en väldigt förnekande fas av en sjukdom som intellektuellt aldrig kan försvaras. Men den tar över ens person och gör människor till ganska sorgliga kopior. Jag behöver inte ha den här personen i mitt liv men det väcker ändå obehag när man konfronterar ett tydligt beteende och möts av ilska.
 
Nåja, jag åkte hem, skakade av mig och hämtade maken eftersom vi var bjudna på ett viktigt 7-årskalas hos My och hennes familj!
 

Underbara ungarna! My får hjälp med paketen av lillebror Max.


Han lade sedan beslag på Ulf och visade honom en del av sina filmer. Vad de såg?


Skogsavverkning... Haha! Ja, han har också filmer med dumpers, sopbilar och andra stora maskiner. En riktig pojk-pojke.


Och jag fick mysa med älsklingarna i soffan en stund... Jag gillar det! <3


Fina My och Max som blivit så stora. Söta har de ju alltid varit! 


Uppsträckt lillebror! 


Han var annars mest intresserad av skorna han lånat av syrran. Hon fick två par och tog genast på de vita som var precis i hennes smak.

Tack för fantastiskt god middag och tårta hela familjen! Vi åkte hem men jag fick rätt snabbt vända då jag glömt kameran. Tog med lite trälim och skruvtvingar till syrran som skulle laga trappan.
 
Här är hon i full gång! Martin Timell släng dig i väggen...
 
Nu har Skellefteå förlorat, frustrationen botats med en chokladkaka och jag känner att resten av jobbet får vänta till imorrn. Nu vill jag bara sova!