Jobb å mys!

Äntligen sovmorgon! Ja, jag vaknade hyfsat tidigt men att bara kunna ligga kvar i sängen och veta att man inte behöver skynda sig upp är så härligt.

Jobbade lite och åkte sedan till min kompis Anna för att hinna ta en kopp kaffe och surra ikapp. Hon skulle hämta sina småhjärtan på förskolan så jag hängde på.
 

Hemma på gården igen skulle de gemensamt försöka få igång trehjulingen - men fötter i stövlar är så klumpiga... Inte bara jag som längtar efter sommar och sol!


Men vart tog syrran vägen? Kanske gjorde något ännu roligare? Måste kollas...


Jaaa, studsmattan! Tur att det finns nät...


De fick t o m upp fina mamman! Härliga ungar, fulla av bus!


Söta Leo!


Och söta Alma!

Hej då! Härligt att få krama om er finingar! De växer så det knakar så jag få se till att det inte blir så långt mellan gångerna.
 
Hem för jobb och sedan insåg jag plötsligt att jag missat kvällens träning... Skit! Jag fattar inte var tiden tog vägen? Gjorde ett YinYogapass för att sträcka ut min korta baksida och det fick duga idag. Middag blev det också - kycklingbiffar och grönsakspytt. Helt OK.
 
Nu ska jag jobba lite till så att morgondagen kan ägnas åt röjning, besök på soptippen - och lite Selma Lagerlöf!