Fina vänner och gullungar!

Fredagen flöt snabbt iväg med trevlig Rotarylunch, besök hos sjukgymnasten för min onda häl (tur att jag inte slitit ut armbågarna), lite jobb och sedan iväg till finaste Sara och Peter för middag! Perfekt inledning på helgen!
 

Här kan man tro att Fjällströms är på topp för att de fått så fint främmande - men sanningen är nog snarast att de precis fyndat ett par klassiska skinnfåtöljer på Blocket... Haha! 


Vi startade med goda snittar och tilltugg och fick sedan en helt underbar fiskgryta som jag måste testa att göra. Saffran, fond, cayenne och goda fiskar och räkor - sagolik! Och så ett hembakt bröd att doppa i såsen... Jag behöver inte säga mer.


Fåtöljerna blev hemlevererade och här står de nu och passar alldeles perfekt i rummet! Supersköna och fällbara danska modeller som man kan mysa i länge. Tills man somnar?

Tiden gick fort som den gör när man har trevligt och jag är nog mätt fortfarande. Den där chokladtårtan med nötter som avslutning var bara för god för att inte ta av. Två gånger... Haha! Tusen Tack för en trevlig kväll Fjällströms!

---

Idag är jag mest bara trött men har fått umgås med finaste gullungarna! Både mina egna (jodå, både Oskar och Emilia är hemma!) och Sara Bergvists underbara lilla Ella som har hälsat på tillsammans med sin fina mamma! 


Ett charmtroll i centrum!


Spexar...


Charmar...


Och tar sin första snoriga och lite matiga selfie! Hon fick blodad tand och fortsatte:


Så otroligt söt!


Och lite busig...
 
Bästa bilden tar man ju själv, eller hur? Tror att jag kommer att få konkurrens om "Queen-of-selfies"-titeln då Ella har lyckats så här bra innan hon ens fyllt två... Men det bjuder jag gärna på. 
 
Nu har vi ätit sen lunch och jag ska jobba lite innan hockeyn. Imorrn bär det iväg till Valvträsk, norr om Boden, för lite snack om, och smakprov ur, föreställningen för Bygdegårdarnas Riksförbund. 
 
Ha en fin fortsättning på helgen alla!