Torsdag på stranden!

Vi började bra med att röra på oss! Nu har jag ju insett att jag aldrig blir någon löpare och att min KOL verkligen bromsar utvecklingen - men jag går och springer omvartannat och det är bättre än den träning som inte blir av.


Men man skulle ju inte ha något emot en stol här och där för lite vila... Den här var för högt uppsatt!


Efter frukost drog vi ner på stranden och antagligen var vi inte särskilt fräscha eftersom vi efter ett par timmar insåg att vi var helt ensamma... Haha! Dags att bada!


Så sjukt härligt!


Jag saknade badskorna (som vi i vanlig ordning glömde hemma) men när man väl kommit ned i vattnet är det bara att flyta med!


Ja, en del hade ingen uppsikt över sina farkoster... Haha!


Och jag blev också förvånad när jag plötsligt spolades upp på land! Som en säl...

Ja, här befinner jag mig någonstans mitt i vågen... Min tanke om att inte blöta håret sprack direkt. Men vad gör det? Härlig dag (med solskydd i fejset) och en medhavd sallad på stranden. Riktigt nöjd!