Puh!

Vaknade tidigt, jobbade lite, åkte till Önnesmark och hämtade maken som kört hem lilla husbilen. Härligt att träffa farfars som nu kanske ska börja flytta. Det är inte helt enkelt men för Sonja ett måste av hälsoskäl. Men det är inte lätt då de har lite olika behov och inställning. 

Skönt (eller asjobbigt... Haha!) pass Stride till lunch med bästa Anki! Det rensar systemet.

Hem för pappersjobb och en del kompletterande planering inför den kommande spelperioden. Tänk att det ska vara så svårt att tömma "att göra"-listan... Den fylls ju på hela tiden! 

Paus för ett långt pass yoga (tisdagar är min bästa träningsdag) som avslutades med plankan här hemma. Kör 30 dagar och har hunnit till dag 8. Hur jag nånsin ska kunna stå i 300 sekunder fattar jag inte... 


Känns lite övermäktigt men vi kämpar på här hemma och jag blir garanterat slagen... Men det gör ingenting! Plankan stärker ju hela kroppen! 

Ikväll har jag handlat mat och fortsatt med jobbet ända tills nu. En dusch och lite sömn känns helt rätt men Skrållan har nu värmt sängen till överhettning så vi får se... Haha! 

Och på lördag tar vi lite semester igen! Känns otroligt skönt efter den här hektiska perioden! 

Pappa är nu installerad på Regnbågen och haft besök av mamma och brorsan - inga rapporter vilket måste betyda att allt går bra. Ska åka dit imorrn! Och sen ska jag klippa mig! Jezz!!!