Äntligen Lyckligare nu!

Ni som köade i våras och inte fick plats på någon av de utsålda föreställningarna - passa på! Nu är dags igen och biljetterna finns ute till försäljning. http://vasterbottensteatern.se/forestallningar/lyckligare-nu/
 
Det blir inte så många offentliga föreställningar så häng på låset. Varför inte en After Work under Sober October? Längtar efter att komma igång och träffa er alla! 
 
 

I övrigt har det varit en sjukt hektisk dag! Började dagen med ett trevligt frukostmöte med Britt-Inger Olofsson - denna fantastiska och kompetenta utvecklingsstrateg! Nu är hon klar med sitt jobb med att ragga finansiering till Science Center som ska etableras i Skellefteå och är redo att återgå till Näringslivskontoret. Den som tar henne för ett tok får mycket för pengarna!

När vi skulle gå berättade hon att hon har en tendens att lägga bort sina nyckar och därför har dem i ett band. Då tog jag fram mina:

Likadana! Haha! Skellefteå såklart!
 
Sedan har jag gjort ärenden, varit på teatern för att stämma av massor med frågor, åkt hem, ordnat affischering, gjort affischer och annat material, fortsatt arbetet med att skaffa alla papper och söka om bostadstillägg för mamma och pappa (det är dyrt som fan att bo på äldreboende...). Höll på med pappersarbete hela dagen igår och vill bara bli klar snart...

Mitt i allt jagande så hann jag träna igår, göra plankan och sticka till syrran med symaskinen för att sy en gardin till världens bästa Max som fyller 2 år idag! Kalaset i afton med pizza, paket och tårta (ersatte träningen... haha!) får jag berätta om imorrn för nu måste jag nog sova...
 
Sprid gärna info om föreställningen och välkomna! :)