Slut på det roliga...

Gjorde en rejäl arbetsdag igår och hann undan en hel del. Höll på så länge att jag packade på en halvtimme innan jag skulle gå och lägga mig. Det som nu är glömt är glömt...
 
Idag har det varit full rulle och vi gav oss iväg till Piteå på förmiddagen för att spela på Alfa i Öjebyn där jag också gjorde min egen behandling. Kändes spännande att komma dit igen och träffa båda nya och gamla vänner! Gick fint och blev en stark och rolig upplevelse även för mig!

Sedan skjutsade Kågis mig till Kallax där jag nu sitter och väntar på att få komma mig iväg till Göteborg! Tusen Tack för den här våren underbara Mattias Kågström! Du är inte bara begåvad och kamratlig...
 

...utan också en riktig snygging! Nej, inte så förvånad nu... Pussåkramåtack! 


Nu sitter jag på flygplatsen och bloggar lite och vem kommer gående för att fika innan flyget?


Adam Lärkeryd - Oskars kompis som ska iväg på Retro-spels-mässa i Göteborg! Så roligt att få ses! Jag var tvungen att få ta med en bild i bloggen till mamma Susanne! Han skickar kramar - och det gör jag också!
 
Nu ska vi iväg! Tjolahopp!