Lycklig i Piteå!

En alldeles fantastisk dag i Piteå! Lite seg förmiddag innan jag kom mig iväg till teatern för att hämta upp lite rekvisita men sedan var det full fart norrut!


Här har Mattias tagit plats på Café Krokodil där vi skulle spela. Saga följde också med och det var så kul att du kom! Betyder mycket för mig.

Men det är ju ett café och vad finns det där? Kakor...


Chokladkaka... Och kärlek! Vi ser ut som ett gammalt strävsamt par. Jag är den gamla och Mattias strävar... Haha!


Provsmakning! Och avundsjuka...


Plocka upp hakan nu - eller köp en egen kaka!


Eller ska jag måsta mata dig med en bit? 


Nejdå, helt naturligt uppställda... Gott var det i alla fall och var precis den "näring" (haha!) jag behövde för att ladda! Publiken sköter resten.
 

Och ikväll hade jag god hjälp av Åsas fina syrror som hjälpte till med biljettkassa och allt! Tusen Tack Mona!


Och Tack Barbro!


Och Tack till svägerskan Berit för att vi ännu en gång fick skratta gott åt luciamorgonen 2014 då "gamlern" försov sig... Haha! Det vill jag gärna vara med om igen. Åsas familj har så härlig sammanhållning - mycket kärlek! Det är fint.


Föreställningen gick fint och många i publiken kom fram för att prata. Det känns fortfarande oerhört viktigt att spela även om det inte var fullsatt ikväll. Bäst var ju att Oskar och Lisa också kom från Luleå! Älskar er!

Och att komma ut när det fortfande är ljust ute är ju magiskt! Den här tiden i norra Sverige äger...


Sedan åkte jag för att hämta upp Åsas hund Alma och nu sitter vi i stugan och väntar på att matte ska jobba färdigt på Havsbadet. Känner att jag kommer att sova som en stock!

Lite orolig var jag dock på vägen hit. Samma allmänna väg som slutar men kan någon ha varit hemma hos mig och kikat på vågen? Men 12 ton var väl ändå att ta i! Så mycket väger jag faktiskt inte... Haha! 

Imorrn blir det mys och mat och promenad till haaaaaaaaaaaaavet! :) Tack alla fina för en fantastiskt lycklig kväll!
 
 
 
#1 - - Mia :

Du levererade som alltid, en föreställning som berörde 💖 bra, bra, bra! Tack för att du delar med dig.

Svar: Tack fina du!! Härligt att få kontakt! 😍
Monica Lindgren