Vilodag!

Jag har nästan vänt på dygnet eftersom jag jobbar kvällar och älskar att sova på morgonen. Dessutom är jag helt galet trött så den här lediga dagen blev det inte mycket gjort - förrän ikväll då! 


Vädret var ju magiskt fint (liite kallt) så jag och Skrållan gick ut och njöt av den friska luften! Vi fick också besök av grannfrun så det blev en trevlig kaffestund i solen. Härligt! 
 
Och Skrållan tycker det är så skönt att vara ute när vi också är det. Hon strosar runt och är verkligen "herre på täppan". Det brukar gå över så fort det kommer en annan katt... Haha! Det gäller att passa på att njuta - även om man är katt!

Ja, lite matshopping och matlagning, tv-tittande och pappersarbete. Nu är skattedeklarationen inlämnad, fakturor betalda och alla papper (både mina och föräldrarnas) på hyfsat rätt ställe. Hann med en trevlig pratstund i telefon med sonen och nu börjar det dra ihop sig till Italienresa snart! Såååå roligt att få resa med hela stora familjen! Måste göra en sammanfattning till våra medresenärer så att de får hänga med på alla bokningar. Nu återstår bara tågbiljetter men de köper vi på plats i Nice. Ja, det blir mycket resor nu. Imorrn ska t ex jag och Kågis till Malå! Man blir världsvan... Haha!

Ha en fin kväll alla och ta hand om Brynäs imorrn medan vi är ute i stora vida inlandet! ;)
 
 
 
 
#1 - - Charlotte:

Tack för ikväll i Malå
Jättebra föreställning..
Ofattbart hur livet tar vändningar
Ha det så gott o sköt om dej
Charlotte

Svar: Tack själv! Roligt med så mycket och fin publik! :) Ja, livet går upp och ner och det gäller att göra det bästa av nuet! Kram!!
Monica Lindgren