Sliten men glad!

En trött dag som ändå gick över förväntan bra! När jag väl kommit igång hade jag ett par mycket trevliga möten - ett till lunch som jag verkligen behövde och ett på eftermiddagen inför ett stort event längre fram. Riktigt roligt med bra idéer och fint samarbete! 

När jag kom hem landade jag i soffan och höll nästan på att somna men skärpte till mig. Inte är så smart att försova sig till en föreställning som börjar 19.00... Haha! Och när jag väl kom till teatern fick jag direkt ny energi. Verkar som jag trivs på scenen eller nåt... 
 
Det blev en bra kväll med underbar publik och fina möten efteråt. Jag var lite trött i skallen och blandade om texten på ett par ställen men det blev en bra tankeställare. Det är bara att inse att den här föreställningen kräver total fokus. 

Hur som helst kom jag hem och såg att Skellefteå klarat sig bra utan mig och ledde med 2-7! Härligt! Därför struntade jag i att se resten av matchen och gjorde biffar istället. Nu blir det hårdmackor med varmt pålägg! Ja, det verkar bli det enda matnyttiga idag då bloggen blev en ganska tunn soppa... :P