Kom ut ikväll!

8 mars - Internationella kvinnodagen och 25 år sedan världens finaste Emilia föddes! Börjar dagens blogg med att än en gång gratulera dig på födelsedagen!

Älskade unge! Vi älskar dig så mycket och saknar dig varje dag! Kommer snart att åka ner för en tjejhelg framöver. Längtar!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Somnade sent, eller tidigt, efter att ha läst ut Keplers "Stalker" som jag inte kunde lägga ifrån mig innan den var slut. Själva kvällen tillbringade vi på Nordanå där Mästerskapet med vänner hyllade Scocco och Ratata med "Kom ut ikväll" - en tribute med starquality!
 

Ett pärlband av fantastiska låtar och lika många fina sångare och musiker gjorde kvällen till en högst njutbar tillställning! Här ser ni Magnus Kärnebro!


Mats Bergqvist!


Saga Eserstam!
 

Simon Malmén!
 

Per Strömbro! 


Daniel och Lovisa Ahl!


Mia Sommar Lövgren!


Mattias Lindqvist!


Fina musiker som Tobias Kågström och Andreas Grenholm!
 

Mattias Kågström, Linda Grenholm och längst bak Simon Lundin!


Och naturligtvis allas vår favorit Peter Fjällström!
 
Han har en magisk pipa! Det var det många som hade igår men jag har ju ett särskilt gott öga till den här gossen... :)
 

Mera Mia!


Magiska Mica!


Oj, oj, oj vilken röst hon har. Den går igenom allt annat och jag rekommenderar hennes skiva "Free Ride" som ju finns på Spotify. 


Bygger broar... Ström-bro och Kärne-bro.... Nej, jag har ingen vidare humor... Haha!


Och Peter i en duett med finaste Saga! Den här tjejen är så oerhört begåvad och har en sådan utstrålning att man kan smälla av. Gissa om jag blev glad att de sjöng tillsammans!
 

Finingar!


Mera Daniel!


Och Kågis plockade fram trumpeten!


Killarna avslutades med "Saaaaaaara, kom ut ikväll!" Lysande!
 

Och tjerna rev av "Till dom ensamma"! Favoriten! 

Ja, jag skulle ha kunnat skriva mycket och länge men nu har jag köpt en ny dator och installerat programvaror och haft mig hela aftonen så jag är rätt trött... Vill bara avsluta med att tacka alla medverkande och skicka särskilt varma kramar till Mattias Kågström och Mikke Johansson som gjorde grovjobbet med planeringen av den här konserten! Fantastiskt bra jobbat!!


Och innan jag tog mig an datorn (som blev en ASUS ZenBook i tunnaste modell) så gick jag ut i det vackra vädret! Ljuvliga dagar som den här blir man bara glad! Tog t o m ned julgransbelysningen... 
 
Och hann njuta i solen för att fira kvinnodagen! Man ska ju göra det man gillar mest en sån här dag... :) Har också ätit godis... Haha!

Nu TV och snart en ny arbetsvecka med föreställningar och annat jobb! Let's go!
 
 
 
#1 - - Kågis:

Tusen tack för ett fint blogginlägg och för att ni var där! En parantes - Linda heter Grenholm och är Andreas syster ;)

Svar: Haha! Det vet jag väl! Skrev tydligen fel i hastigheten och har givetvis ändrat! Underbart bra jobbat! Kramar! :)
Monica Lindgren

#2 - - Kågis:

Haha! Tänkte väl det. Ses imorrn! Kram :)

Svar: Jaaaa, det blir kul! Ses!! :)
Monica Lindgren