Fullmåne...

Tror att jag håller på att bli vampyr eller nåt... Stört omöjligt att sova när fullmånen lyser! Har ju ett sådant där armband som mäter allt och har, av 10 timmar i sängen (ja, jag kämpar!), sovit 5, varav 2 djupt... Alltså är jag något sömndrucken idag och har inte gjort ett levandes "nå'"! Men vampyr är kanske att ta i. Jag har åtminstone inte bitit någon. Ännu... Haha!


Igår blev det en slapp dag som avslutades med ännu en fantastisk Gourmetpåse från Food! Det här är det mest perfekta sättet att äta en god fredagsmiddag utan att behöva göra särskilt mycket. Gott är det alltid och när det är Tonkabönsparfait till blåbärspajsdesserten lutar man sig sedan tillbaka i soffan - både mätt och lyrisk!

Idag har jag, som jag skrev, inte gjort något alls. Ska duscha och läsa ut min bok, tvätta en maskin och kanske värma lite gryta innan det är dags att åka ner på Nordanå för att vara med på vårens konserthändelse:

Mästerskapet med vänner hyllar Mauro Scocco och Ratata! "Kom ut ikväll" heter konserten och vad kan passa bättre? Ska bli oerhört trevligt och jag längtar nog lika mycket efter att höra låtarna som gräddan av Skellefteås sångare och musiker! 
 
Det har varit lite luddigt och för er som undrar om insläpp och tider så gäller följande:
17:30 Foajé och garderob öppen.
18:30 Dörrar till teatern öppnas.
19:00 Konsertstart
Konserten håller på c:a 2h + paus i mitten. I pausen kommer det finnas möjlighet att handla fika.
 
Ha en härlig lördagkväll alla! Kanske ses vi?