Full rulle!

Så fort jag kommer hem efter en tripp känns det som om jag varit borta i evigheter när jag börjar titta i jobbkalendern och Att-göra-listan... Jag har dragit igång många olika saker nu så de kommande veckorna blir det full rulle.
 
Idag började jag bra med att åka till bästa frissan Sara för att klippa och färga håret. Lade ju ut en skräckbild där jag satt i hårfärg och för att inte skrämma livet ur er måste jag väl lägga ut en efter-bild också:
 
Så där ja! Kort och rött igen - som jag vill ha det!
 
Hade också bokat Indoor Walking till lunch men klippningen tog för lång tid så jag hann inte. Skulle sedan skjutsa och hämta mamma för att hon skulle få klippa sig men den tiden var fel så hon får ta färdtjänst imorrn istället då jag ska vara i Piteå. Det får gå det också.

Därför fick jag också väldigt nödvändig jobbtid under eftermiddagen där jag lagt ner mest tid på den kommande Årsstämman för Svensk Camping som ska hållas i Skellefteå nästa vecka. Det är mer inläsning på verksamheten, program, underlag, sångtexter och annat som måste göras. Jag och Åsa ska fortsätta imorrn när vi ses. Då ska det också förberedas en show som vi ska göra på lördag i Hummelholm.
 
Måste också dra upp riktlinjerna för höstens föreställningar och de helhetskoncept som jag vill göra för företag med "Lyckligare nu", lägga de sista dagarna på turnén för våren, förbereda underlag för "Norrscen" där de norrländska teatrarnas samarbete ska utredas ytterligare, förbereda ett stort företagsjobb i juni och naturligtvis ska jag även hinna spela ett antal föreställningar...

Jag har valt de här uppdragen alldeles själv men nu vet jag inte var tiden tog vägen? Hann i alla fall med ett superbra yogapass med Anki innan middagen och det var precis vad jag behövde!
 
Väljer nu att knoppa in tidigt och ladda för en heldag/kväll tillsammans med Åsa! Ska bli sååååå roligt! Och så ska jag ju få pussa lite på hennes första barnbarn Valter... Himmel så mysigt! 
 
Men nu: Godnatt!