Föräldradag och show igen!

Man kan väl kanske säga att jag och Malin har haft föräldramöte idag? Det är bara lite omvända förhållanden. Det blev i alla fall en riktigt bra utflykt där jag hämtade upp pappa och mamma, knölade in både dem och rullstolen i bilen och åkte in till stan där Malin mötte upp och följde pappa till optikern medan jag och mamma gick på Berlins och gjorde en alldeles utmärkt shoppingtur! Skönt för dem att få lite service och särskilt roligt när det blev så lyckat!

Mamma skulle bara ha en bh men vi kom ut med en hel påse jättefina kläder! Och pappa skulle bara ha ett par byxor men vi hittade lika mycket till honom på Dressman. Gud så skönt!


Firade med att äta lunch tillsammans på CK. Pappa är så fin i sina nya glasögon!


Och mamma är så fin i sina också! Tänk så mycket vi hunnit fixa och dona sedan de flyttade till stan! Men mamma tyckte inte att jag skulle fota när hon var så långhårig... 


Lite besvärad - men så söt på den här bilden att den fick komma med i alla fall! Nästa vecka ska vi åka till frissan både jag och mamma!
 

Och en selfie är väl på sin plats? Janne på Infra kom och tog en bild så att jag skulle slippa ta selfies - men tyvärr var alla inte "med" på bilden och mamma såg ut som hon hade sålt smöret... Därför fick den här komma med i alla fall! Haha! 


Och fina Malin hade klippt sig och satt i ny färg! Snyggt! T o m mamma sa att hon var klädd i den röda färgen... Kors i taket! Bara att suga åt dig Malin! 

Skjutsade sedan hem föräldrarna och hämtade upp lite nya räkningar som kommit. Åkte hem och kraschade i soffan en timme. Jag var heeeeeelt slut! Men vaknade och lagade lite renskav, fräschade upp mig och gav mig sedan av till teatern igen.


Det blev ännu en oskarp bild av århundradets gladaste... Haha! Gick bra även ikväll och det är så fint att träffa publiken både före och efter! 

För er som ännu inte bokat biljett så har det ju släppts fler föreställningar där jag inte kan tänka mig att alla ska vara slutsålda? Fast efterfrågan har ju varit helt enorm! Galet!

Nu på torsdag 12 mars spelar vi i Malå och sedan återstår några dagar i Skellefteå:
27
mars 12.00, 30, 31 mars 19.00, 1, 14, 15 april 19.00, 16 april 12.00 & 18.00, 17 april 12.00. Till Piteå och Krokodil kommer vi mest troligt 8 maj. Återkommer med info!

Vilken vår det här blev... Heeeeelt fantastisk! Inte undra på att jag är lycklig? Nu är jag också ledig imorrn och det ska bli sååååå skönt!