Full fräs...

Nu tror ni att det kommer något riktigt osedligt va? Ni känner att det pirrar till och undrar om jag ska komma med riktigt intima uppgifter och bilder... 
 
Näääeee... Det blir bättre än så! Efter en späckad dag med allehanda fix och inköp inför helgens festligheter är bilen fullproppad med bra-att-ha-saker och jag helt slut. Lite piggare blev jag dock i eftermiddag då jag svängde förbi hemma och möttes av två män. Min egen - och en kille med fräs... Stubbfräs...
 

Äntligen dags att bli av med monstren på skogstomten! Man kan inte tro att den här lilla maskinen ska kunna arbeta bort jättestubbarna efter granarna - men himmel vad den jobbade på!

Ja, ni ser ju hur den äter sig in i stubben! 
 

Det som tidigare var ett ett oformligt hinder är numera bara...
 
...lite flis! Helt otroligt bra!
 
Fortsatte sedan med mer jobb och planering. Har varit ute en sväng nu och hann också titta förbi ett par kompisar på vägen! Trevligt avbrott! Nu ska jag bara titta igenom listan, göra ett par skyltar och gå och lägga mig. Gäller ju att vara utvilad när det drar ihop sig! Kan också berätta att myggen har kommit. Det smattrade på rutan när jag körde bil och jag trodde ett tag att det regnade... Nix. Bilfronten är helt prickig!
 
Roligast idag var i alla fall när jag kom ut från en affär där jag jagat runt med telefonen i högsta hugg. När jag närmade mig bilen pratade jag också i den och hörde plötsligt hur någon ropade: "Hallå, du tappade något!". Oj! Jag titta bakom mig och hörde ett nytt utop: "Farten..." Hahaha! Det finns vitsiga människor överallt!
 
Sov gott alla glada och hoppas att vi får fortsatt vackert väder!