Förkylt...

Eftersom jag jobbade några extra timmar i helgen så kunde jag softa lite igår. Tur! Först kom svärfars och hälsade på. Jag fick låna Sonja en stund medan Ulf följde Sture på ett inplanerat läkarbesök. 
 
Sedan kom Anna med fin-tvillingarna! Nu går det undan. Om ett par dagar blir de åtta månader och det händer nya saker hela tiden. Snart får man springa för att hinna ikapp dem...
 

Vi har inte så mycket leksaker men en bok, lite klotsar och kossan Doris blev godkända av Alma.


Och här är Leo på väg mot... mina glasögon?


Neeeeej.... tänderna! Haha! Han funderade nog på hur det kunde komma ut så mycket ljud mitt fram...


Alma tar lite mer tid på sig innan hon tar kontakt men hon kom närmare hon också. Det är märkligt det där med mammiga barn. Vi pratade om det och man vill ju att barnen ska vara öppna och sociala med alla människor. Samtidigt äääääär det ju skönt att man som mamma betyder mest!


Lite kaffe och häng i rummet. 


Och mer nyfikna närmanden... Ja, hon grät också när jag tog upp henne. Ni ska inte tro att jag är en mirakelmänniska! Haha!

Men vi skiljdes som vänner och gjorde en high five innan de skulle åka hem. Så mysigt att få krama om er allihopa! Jag saknar ju Anna men det blir liksom ingen tid över nånstans.

Jag hade ju också en träningstid inbokad och det gick så bra igår! Cirkelträning och skön stretch - hur bra som helst. Konstigt att jag då satt med ond hals i soffan efter duschen. Det blev bara värre och idag har jag faktiskt legat en del - tät i skallen och halsen som ett öppet sår. Nåja, det är bara ett virus och det går ju över. Tar det lugnt och var därför hemma när lillebror som kom för en kaffe. Han hade med sig blomma och jag blev så glad! På fredag tar hans yngsta studenten och jag vill gärna vara på plats!
 
Nu händer det inte så mycket mer... Har ätit och tar plats i soffan med en bok. Tills jag somnar igen...