Sol och kärlek!

En väldigt soft dag. Har varit ute på här hemma och stökat lite, sett grannarna börja med "slåttern" och ville inte vara sämre. Det är som på landet - man kolla in "grannbönderna" - fast hos oss är det ju bara gräsklippning.... Haha! 
 
Ja, det är väl det enda vettiga jag har gjort idag. Resten av tiden har ägnats åt läsning i solen, och glada tillrop när det trillat in fina och kärleksfulla bilder!

Malin var först ut och hade varit hos pappa tillsammans med barnen. Han sov när de kom men blev glad över väckningen av finaste barnbarnen och följde med ut på innergården en stund. Vilken fin bild det blev av alla finingar! Såååå mycket kärlek! 

Sedan tog det inte lång tid förrän jag blev glad och varm igen. Tomas och Maggan är i Göteborg dit deras dotter Olivia också flyttat. Jag skojade om att de ju måste gå in till Emilia på Scorett och ta en selfie... 

Åååååååhhhhh så glad jag blev! Vilken snygg uppställning och finaste flickan i mitten! Tusen Tack för väl utfört uppdrag! :) Nu längtar vi efter att ha Emilia här hemma nästa helg och Göteborg lär få många föräldrabesök framöver. Alla vägar bär tydligen dit. 

Glad och nyduschad har jag äntligen fått hem maken som målat i Önnesmark hela dagen. Det blir grillat Burträskkött och korvar med en hemgjord potatissallad. Gött! Ha en fin kväll alla!