PS. Tisdag Nyhetsmorgon!

Idag har vi kört från Göteborg till Stockholm. Gick alldeles fantastiskt bra även om hemresan nu blir en aning längre - men det är smällar man får ta.


PS. Anledningen till att vi stannar till här är att jag ska medverka i Nyhetsmorgon i TV4 imorrn tisdag morgon ca 06.45! Vilken grej! Känns jättekul och en aning spännande...
 
Jag har tidigare gjort en intervju om rattonykterhet för ett nyhetsinslag som ska gå imorgon och det här blir en uppföljning de ska göra med en expert och en nykter alkoholist. Jag har ju varit väldigt tveksam till att dra mitt livs historia i media men det här gäller ett specifikt ämne (de har heller inte tillräckligt lång sändningstid för hela mitt liv... haha!) och jag tänker alltid att min medverkan kanske kan hjälpa någon annan. Det är ju också därför jag gör min föreställning.

Nu bor vi på hotell, har varit ute och ätit och gått en promenad. Ska försöka komma mig i säng så att jag också kommer mig upp. Blir nämligen hämtad med taxi 06.00... Är det verkligen någon som jobbar då? Ja, ni som är vakna efter halv sju kan väl kolla om jag sköter mig.


Hej då alla glada! Håll tummarna för mig imorrn! :)


Maken hälsar också! Han väljer att inte delta i rutan utan visar bara upp sig här! Jag kanske borde lära mig något av honom... Haha!

Vi hälsar extra mycket till Oskar och Lisa som skickat härliga bilder när de idag besökte Piteå och testade den numera välkända Vulkan-Pizzan! Enligt uppgift är den lagom för två och välfylld med ost! Mmm... Vi ses snart finingar! Kärlek till er alla och god sömn till mig med dubbla väckningar... Haha!