Värsta egodagen!

Man kanske inte ska säga att man har en egodag när man jobbar för fullt för att få ihop föreställningen... Men jag har fått mycket uppmärksamhet och det är väl det jag känner mig lite smickrad och uppfylld av.

Men jag har också fått samtal från medierna som jag tackar nej till. Den här föreställningen känns viktig att visa live för de människor som kommer och vill se och lyssna. Kanske ändrar jag mig på den punkten men just nu är det bara jag, Kågis och publiken.

Började hur som helst med att vara så enormt trött i morse att jag knappt tog mig ur sängen. Det tar på krafterna att ägna så här mycket tid åt sig själv... Kostar, som de säger, att ligga på topp! Haha! Men efter lunch tog vi en paus innan det var dags för fotogenomdrag i afton.
 

Lite piggare efter att ha sovit en stund på soffan hemma!


Och glad över att se affischen på plats bland de övriga. Snart smäller det! 

Och så kom Patrick för att ta föreställningsbilder och det gick hur geschwint som helst. Gjorde ett genomdrag igen och håller tiden! Yezz! Jag har fått se lite bilder och en del är skrynkliga (som jag) men de flesta alldeles fantastiska!

Jag tar med en av hans bilder här även om jag kanske inte får publicera dem... Joo, det får jag nog - men fotot är alltså Patrick Degermans. Och Kågis och Anna är så underbara att jobba med. Och jag är lycklig! 

Nu hade vi  tänkt städa ikväll men det blev så att jag satte mig med programmet där jag ska bidra med en del material. Nu har jag gjort det mesta och skickat iväg resten till teatern att färdigställa. Det är kanske konstigt att jag ska göra så här mycket praktiskt jobb men de har fullt upp och jag fick istället slippa åka till Umeå ikväll för att presentera föreställningen. Tack... Skulle ha tagit fem timmar för att prata 5-10 minuter. Det kändes drygt...

Nu blir det sängen igen! Jag triiiiiiiivs där! Haha! Och imorrn är det rep och ombudsträff på kvällen - och dan före dan... Ses! :)