Upp och ned...

Firad och glad - men det håller ju inte i längden att bara sitta och insupa beröm. Jag behövde komma ned på jorden idag så jag tog tag i det kvarlämnade pappersarbetet... Varken glamouröst eller särskilt kul. Men nödvändigt. 
 

Hann ut och skotta en sväng mellan varven även om det verkligen inte kommit särskilt mycket. Frisk luft får man i alla fall!


Nya snöskulpturer eller marshmallows eller vad det nu är. Snön gör ju världen lite ljusare!

Lång och seg eftermiddag där jag blev ganska less på papper och irriterad över att jag inte fick ut pappas och mammas årsbesked från banken trots att jag har dispositionsrätt... Måste ju skicka förra årets bokföring vidare och borde ha kompletterat materialet. Men nu mailade jag banken och gav sedan upp. 

Och då! Då plingar det på dörren och där står en ung man med en blombukett! Nej, han hette inte Romeo utan var bara ett bud...


Tusen Tack fina Susanne och Ola för de vackra blommorna! Min starka och modiga familj hälsar så gott! Jo, jag kunde nog ha berättat tidigare hur det stod till för barnens närmaste kompisfamiljer - men en lång period i mitt liv så skämdes jag så fruktansvärt över mitt beroende. Nu känner jag mig istället stärkt och glad över friheten utan!

Ska sätta mig nu och gå igenom texten. Imorrn är det ju föreställning igen! Så kul! Och på onsdag släpps det fler då alla är utsålda. :D

LYCKLIGARE NU
3, 17, 18, 20/2 kl 19.00 samt 3, 10/3 kl 19.00. Biljetter på: Tickster, Receptionen Nordanå, Turistbyrån eller Västerbottensteatern. Hjärtligt välkomna!