Semlor och show!

Mamma ringde redan när jag låg i sängen och frågade om jag var på väg... Haha! Hon är betydligt mer morgonpigg än jag. Men det var bra att komma sig upp. Åkte och handlade det hon hade beställt och åkte dit - bara för att se att hon hade fler saker på sin lista som hon inte läst upp för mig. Varför inte? "För att det inte skulle bli så tungt att bära för dig..." Mammor är omtänksamma.
 

Och duktiga på att baka! Jag fick hemgjorda semlor. Såååå gudomligt goda!


Pappa fick också! Här ser han lite stirrig ut men var annars i ganska bra form idag. Jag fick som vanligt med mig en bunt papper och har idag gjort deras pärm klar som nu ska iväg till revisorn.


Lite jobb och sedan iväg på teatern för ännu en föreställning. Det känns som om jag kommer att kunna spela den här läääänge. Och till slut borde jag väl också ha lärt mig texten... Haha!


Tur att jag har världens bästa Kågis vid min sida som kan sufflera! Hittills har jag dock lyckats komma mig igenom typ alldeles själv. Han tycker nog att jag är väldigt bra eftersom han gärna kallar mig för:


"Dumbass"! Hahahaha! Men med Kärlek! <3 Vad svarar man på en sån sak?


Inte mycket. Man tar på lite mer läppstift och kööööööör!

Det gick fint även ikväll och många bekanta i publiken. Barndomskompisar, vänner och även kusiner jag inte träffat på länge! Det bästa med det här lilla formatet är att man får träffa alla som kommer. Jag älskar ju människor! Och imorrn är det dags igen - för Kågis and the dumbass... Haha!