Jobb å snö...

Det har ju snöat hej vilt och har därför blivit en hel del skottning idag. Både jag och maken har varit ute i omgångar och jag tycker det är skönt att röra på mig nån timme. Sedan händer det att jag blir lite less... Då är det skönt att vara två.
 

Idag hade nog snöröjningen fullt upp eftersom det var en bred snövall nere vid vägen. Förr hade vi en tre meter bred sådan men sedan vi fick en ny traktor på området så är det ytterst prydligt. Därför är han förlåten idag. 

Efter skottningen förberedde jag möte och åkte sedan ner på stan för att träffa systrarna Lindqvist/Lindqvist Holmlund!


Marie och Anna arbetar med Svensk Campings Årsstämma som i år är förlagd till Skellefteå. Kul!

Jag och Åsa ska jobba med dem båda dagarna så vi hade ett bra och konstruktivt planeringsmöte. Känns skönt att dra upp riktlinjerna men mycket kommer säkert inte att göras förrän i sista minuten. Jag har ju lust att vilja ha kniven på den berömda strupen och arrangemanget är inte förrän i slutet av mars... Haha! Men nu är vi ovanligt tidiga och det kan också vara bra.

Nu riktar jag dock in mig på lördag då vi har ett annat uppdrag som jag måste skriva klart imorrn. En sak i taget och det viktigaste först! 

I afton kom det också blommor - den här gången till maken för han styrka och tålamod! Så fint av Eva och Roland att också uppmärksamma min bättre hälft! <3 Han har haft tur idag. Jag var en sväng på stan och kom hem med en kavaj och lite annat. Om jag inte hittar något åt mig själv så får jag i alla fall gå hem med en påse... Haha!

Nu ska jag jobba en liten stund och sedan blir det sängen! Den är väldigt attraktiv... Ha en fin kväll alla!