Godingar!

Har haft en riktigt bra dag. Åkte först till Sara för att klippa mig och det är alltid ett rent nöje! Så skönt att bli ompysslad och få lite egen tid där man bara kan bläddra i Svensk Damtidning och inse att ingenting har hänt sedan sist... Samma kändisar, samma kungahus och samma sensationella men helt ointressanta skvaller. Haha!
 
Hem för att jobba lite och sedan iväg till Anna för att få träffa tvillingarna en stund medan hon skulle få gå till frissan. Det unnar jag henne verkligen! Dessutom hade vi väldigt trevligt - jag och knoddarna!


Nyvaken Alma innan det var dags för mamma att åka.


Aldrig soven Leo som visade upp några riktiga charmleenden. Men sedan åkte mamma och man inser att man bara har två armar. Försökte fördela gracerna rättvist.


Alma pockade på uppmärksamhet och jag gav henne en komplimang för klänningen!


Va? Menar du min klänning?


Nej! Den här gamla trasan har jag haft lääääänge... Haha!

Här kom det lite synpunkter från gåstolen:


Oh my God! Kör hon det där med "gamla trasan" igen... Jag blir så trött...


Och vill gärna komma upp!


Och ta en wefie! Haha! Ja, ni ser ju hur extremt nöjd han verkar...

Vi såg i alla fall lite konståkning, läste böcker och jag sjöng sedan sånger ur föreställningen. Bäst tyckte de dock om att jag berättade roliga historier. Fantastiskt fina och kramgoa' ungar med sagolik humor! Sedan åkte jag till teatern för att ladda om inför kvällen! (Ja, pappan kom hem först - vad trodde ni? :P) Kände mig verkligen laddad!

Man blir pigg av lite ny färg!

Fin publik även idag. Många bekanta, många vänner - alla glada och berörda. Man kan säkert säga mycket om min föreställning men inte att den går någon obemärkt förbi. Den väcker nog känslor av alla de slag - och mest hoppas jag den öppnar upp våra samtal. Alla har vi våra ryggsäckar och när man plockar fram saker i ljuset blir de faktiskt mindre farliga att titta på! Och lättare att ta hand om!
 
Tack alla som kommer! Ni är helt fantastiska och jag blir så glad! Nu ska jag ladda om för annat jobb ett par dagar. Möten och förberedelser imorrn och lite skrivjobb inför ett jubileum i Piteå på lördag - med Åsa! Längtar efter att jobba med dig min vän! Men först natt - och sovmorgon!