Vilar mig i form...

Trodde att jag skulle vakna pigg och frisk idag men jag slog upp mina blå i morse, drack en kopp kaffe och återgick sedan till sömnläge - ända fram till middagen! Måste ha varit nödvändigt på något sätt? Känner mig i alla fall betydligt piggare nu efter dusch och Foods fantastiska Gourmetpåse!

Vilken tur att jag hade bokat påse idag då jag inte kände mig i form att varken hitta på eller laga till mat. Nu fick vi pepparrubbad oxfilé med potatisstrudel och fräscha grönsaker med citronsmör och en rödvinssky med timjan... Mmm...
 
Så nu blir det lite TV och sedan återgår jag till sängen och ser fram emot en härlig dag imorrn då också Oskar och Lisa kommer hem! Fin Alla Hjärtans-present! <3 Det och att förkylningen verkar vara på tillbakagång "should make my day"!
 
Kanske måste jag ändå köpa en egen då min dators batteri just tog slut efter en timme... och ska hålla i 10. Jag tvingas inse att den börjar vara slut. Tragiskt på en så fin pjäs! Och någon träning blev det av förklarliga skäl inte heller idag. Två av fem är inte OK den här veckan men inte mycket att göra något åt. Håller rösten nästa vecka så får jag vara mer än nöjd!