Jobb, snö och föreställning!

Hann inte blogga igår. Jag försökte varva jobb och ledighet med lite snöskottning. Populär syssla i dessa dagar. Jag som inte hunnit träna på länge får väl tacka Gud för träningsåterbäringen... Haha!


Vi fick lite bilder från vårt jobb med Nyhléns Hugosons i lördags där temat var rött och vi klädda därefter. Här skrattade de gott åt att vi använt deras Värdegrund som utgångspunkt för underhållningen. Funkade dock över förväntan! Nöjda och glada gäster!
 

Och så snön då... Åkte och bunkrade lite mat igår och passade på att fota snödjupet när jag kom hem. Inte illa! "Lillhuset" är nästan helt dolt nu - men lyser ändå.

Sedan blev det jobb och matlagning hela kvällen förutom den stund jag fick besök av fina Tina som var spontan medan dottern gick moppekurs. Kul att du kom förbi och sååå skönt att få ett avbrott med lite surrande! 

Idag hann jag knappt vakna till förrän jag hörde maken trampa omkring på taket. Det har ju drevat en hel del snö och djupet var 1,40 på värsta delen! Bara att skotta!


Man hinner inte mer än titta bort så har han gjort så här fina högar... Haha!


Men vi tackar svärmor för snöslungan som jag idag fick provköra medan Ulf skottade ned snö på backen. Gick fint - och hela den första högen är nästan borta!

Jobb hela dagen med förberedelser inför morgondagens uppdrag då jag är moderator på Stora Styrelsedagen men otroligt bra föreläsare! Ska bli kul att t ex få träffa och lyssna på Anders Wijkman (fd Generalsekreterare i Röda Korset, bitr Generalsekreterare i FN, Eu-parlamentariker, författare mm).

Några timmar senare var det bara att duscha och fixa till sig inför kvällens föreställning! Såååååå många bekanta i publiken och gamla vänner som dök upp. Väldigt, väldigt roligt! Jag blev nog lite tagen dag och höll på att snurra bort mig i texten - men det är tur att jag också kan vara ganska spontan när det behövs.


Pratade så länge med en del av gästerna att allt var släckt när jag åkte hem. Tackar alla fantastiska människor som kom och har massor med hälsningar med mig hem till min underbara familj som stöttade mig mest när jag var som värst! Ovärderligt!


Och Sofia, Carina, Leif, Elin och Reema hade med sig de här superfina blommorna! Tusen Tack! Ni är otroliga! Bamsekramar till er alla!! <3

Ännu fler extraföreställningar släpps nu eftersom allt verkar bli utsålt. 16 feb, 2 & 9 mars tror jag blir nya datum. Vi måste ju passa in både lokalen och mina och Mattias andra uppdrag. Men vi ska spela så länge ni vill komma! På söndag åker vi på kort turné till Robertsfors!

Nu blir det sängen och omladdning för annat jobb imorrn! Det rör på sig - men tiden går väl fort då? Jag längtar nämligen efter vååååååren!