Saknat mig?

Jag vet inte var tiden tar vägen... Förr hann jag blogga varje kväll men nu har jag haft så mycket fix och trix för mig med både jobb och förberedelser för begravningen på fredag att jag varken hunnit eller orkat blogga. Jag gillar ju annars att sammanfatta dagen om så bara för min egen skull.
 
Nåja, nu är jag iaf här och halva veckan har redan gått. Känner mig sliten och trött, lite förkyld, ganska fet och lite nedstämd men annars är det bra... Haha! Inledde måndagen med repetitioner tillsammans med Micke på teatern och vi har haft en riktigt bra period tillsammans. Så kul att få ett regiuppdrag! Sedan åkte jag på första träningspasset på länge och det känns i kroppen.
 
Tisdag blev det tidig start då vi beställde en ny toalettstol för drygt ett år sedan. Tycker att Jäders bör anställa lite fler då det är onödigt lång leveranstid. Men nu står den i alla fall på plats. Åkte sedan och skjutsade mamma till OBS och så till teatern igen för en intern premiär för personalen av "Jompa och Jag".
 
Och det gick kanonfint även om ens närmaste kollegor nog är den tuffaste publik man kan ha. Micke Lindgren är lysande på alla sätt och det är bara att buga och tacka för att jag fått vara med på den här resan. Du äger!! Nu är det värsta gjort och offentlig premiär blir det 23 februari 19.00 på Västerbottensteatern! Missa inte den här roliga historien.
 
Avslutade gårdagen med Yoga och idag har jag mest hållit på med förberedelser inför begravningen. Det har blivit åtskilliga ärenden och det bästa gjorde jag med mamma då vi åkte för att se den gravplats pappa fått.
 

Kändes bra att komma till Landskyrkan och mamma blev nöjd över att notera att kyrkogården anlades 1937 - samma år som hon är född.


Och här har pappa fått en plats för sin sista vila. Så fint! Mamma blev jättenöjd och jag tror att pappa skulle ha trivts i skuggan av den här vackra kyrkan...


...och med Skellefteälven vid sin sida. Det kändes så bra och vi var så glada och nöjda när vi åkte därifrån. Skönt!

Sedan ett snabbt ljudrigg på Statt där vi ska spela på en konferens för arbetsgivare imorgon förmiddag. Kul att träffa Kågis igen och lite spännande att se om jag kommer ihåg texten... Haha!

Avslutade aftonen med middagsfrämmande då Ulfs fina syster Berith och hennes Krister kom för att äta middag! Såååå roligt att ni kom! Vi ses alldeles för sällan.
 
Ikväll har jag förberett minnesstund och gjort bort lite jobb som jag inte hann med idag. Nu ska jag bara sova och ladda för morgondagens föreställning!