Pippi...

Det är väldigt tur att jag får göra en del inköp i jobbet. Annars skulle jag förmodligen shoppa ihjäl mig eller nåt... Jag har säkert ett visst ha-begär men det som driver mig är inte att äga saker utan att fixa och styra ihop. Kanske tur att jag har en del projektledaruppdrag där jag kan göra allt detta utan att behöva bli ruinerad? Haha!
 
Så här såg det ut i Nice när jag tog selfie... Inte helt oväntat...

Ja, det var ju då maken passade på... Han är för gullig!
 
Man kanske kan säga att jag har pippi på shopping? Eller att jag gillar Nice? Det senare kan jag i alla fall skriva under på. Det är en helt underbar stad och det blir fler resor dit!

Nu planerar jag kommande event och spelar föreställning hela veckan så det är ganska fullt upp. Gårdagens show blev så fin tack vare alla underbara människor som kom! Ni är för gulliga! Jag fick också flera företagsförfrågningar och en del privata samtal efteråt. Känns otroligt fint att kunna vara stöd för någon annan!

Och om nån behöver kan jag säkert också shoppa åt er... Haha!