Glada gäster!

Jag är väldigt ineffektiv nu... Och lite lat. Känns som om jag måste ha schemat fullt och kniven på strupen för att hålla uppe farten... Men man behöver ju tagga ner ibland och det är väl bara svårt för mig själv att acceptera att jag gör mindre vissa dagar. Så där ja, nu har jag både frågat och svarat... Haha!

Nåja, jag hinner i alla fall umgås med många godingar! Igår kväll kom syrran förbi för att låna en häftapparat och vem tror ni följde med?
 

Max! Här skulle vi ta en groupie... Han kan många moderna ord! Haha! Ja, det blev i alla fall ett skönt och kramigt avbrott i arbetet! Sedan tog det inte lång stund förrän nästa goding dök upp:


Åsa! Vi har inte setts på länge och hon hade mycket att berätta! Ska hälsa på henne i stugan nästa vecka också för det känns som om vi har mycket att ta igen.
 

Hon hade också nya glasögon! Snygga! Ja, det blev en stunds klädprovning då jag har gjort en del gemensamma inköp till kommande uppdrag...


...och mycket skratt! Haha! Det är för härligt! 


Idag har det varit lite grått ute men det har varit full fart på småfåglarna. Och jag måste ge maken rätt när jag nu tittar på bilderna; Det var domherrar som satt ute i rönnen och inte bofinkar... Jag måste tydligen ta på mig glasögonen för att se bra ut... Haha!

Annars har det varit lite lågt tempo idag med vardagspyssel och mathandling mm. Fixade till lite fiskmiddag och fick nya gäster:


Karin och Tina! Det här är också såna goa' tjejer och vi har blivit bättre på att ses. Det gillar jag!

Och det blir mycket skratt även i de här sällskapet! Jag och Tina skrattar högst och Karin är den snygga! Så kul att ni kom och tack för härliga samtal och sorry för en aning utlevd ilska...  

Det är skönt att umgås med människor där man kan vara sig själv, prata om riktiga saker, ge och få stöd och må gott! Jag är tacksam över att ha så många fina vänner! Imorrn tror jag att jag ska träffa några fler... :)