Jobb och fix och träning!

Det rullar på... Tidig telefonstart eftersom pappas rakapparat saknades efter flytten. Inte lätt att ens veta själv var man har packat ned och upp vissa saker... Den kom slutligen tillrätta och han kunde åka på Ögonkliniken för återbesök - rakad och klar! Efter starr-operationen har han faktiskt fått full syn igen! Fantastiskt!
 
Till lunch åkte jag också till mamma och pappa för att gå på Skebo och formellt kvittera ut nycklar till lägenhet och garage, flytta in deras bil, sätta upp ett par lampor, notera att det saknas både verktyg och lite elprylar som jag sedan fick införskaffa. En runda på möbelaffärerna och Rondellen. Det blir nog ett återbrukat skrivbord eftersom jag hittade ett som var utmärkt. Får kolla om det är kvar imorrn.
 
Jag har svårt att slita mig så här i början eftersom jag vill att allt ska vara klart nu! Men jag ska ju jobba också... Inte lätt att flytta koncentrationen en timme här och en timme där. Måste bli en bra jobbdag imorrn! Måste tvinga mig att kanske sitta på arslet ett tag!
 
Ikväll blev det dock välbehövlig träning och älskade Anki som vill oss så väl hade gjort en bana med cirkelträning som ju är det jobbigaste som finns - men som känns skönt i kroppen när man är klar! Jag var verkligen inte på mitt bästa humör - känner mig lite sliten efter flytten - men ber om ursäkt om jag var lite aggressiv när det gällde tidtagningen... Haha! Jaaa, min mun låter innan bromssignalen nått hjärnan...
 
När jag kom hem hade jag dock fått blommor av en hemlig beundrare... Då blir man ju rörd och glad direkt! Tusen Tack! Det var precis vad jag behövde idag! <3
 
Nu har jag bokat lite flygbiljetter eftersom jag blev kallad på ett möte i Stockholm - och i slutet av den här veckan åker jag på konferens i Luleå så det gäller att använda de närmaste två dagarna på ett bra sätt om jag ska hinna jobba undan lite!
 
Nu dusch och sängen tror jag!