Hälsningar från en skurhink...

Nej, jag har kanske inte skurat så mycket men väl fortsatt mitt garderobsprojekt och sen städat och tvättat hela dagen! Lite golvtorkning blev det väl på slutet men jag känner mig ändå inte klar. Vi har prylar öööööverallt! Ska åka iväg med lite skrot efter helgen och förhoppningsvis fortsätta att röja förråd och andra ställen där vi har en tendens att bara "ställa in saker tillfälligt" och sedan låta detta tillstånd bli permanent... 
 
Nåja, även solen har sina fläckar... Hahahaha!  Därför kom jag mig inte ut förrän 21.30 då jag åkte med återvinningen, postade paket och handlade kattmat.
 
Det här var dagens roligaste utflykt! Haha! Jag lever ett oerhört glamoröst liv...
 
Nu blir det sängen eftersom min älskade syster och jag ska samåka till pappa och mamma imorrn. När tror ni att vi ska fara? 8.00... Den här hösten börjar tidigt! Haha! Längtar till måndag då jag ska ha sovmorgon! Jobbdagar är bäst för då bestämmer jag själv... ;)
 
 Tjolahopp!