Oj, är det tisdag?

Livet rullar på och jag missar att både fota och blogga... Vad händer? En släng av lättja? Nja, kanske inte - men en del jobb, möten och mycket träning!
 

Igår gick/sprang jag broarna och förlängde rundan för att få en tid på fem kilometer. Inte för att jag är ute efter några rekord - jag vill bara veta hur lång tid jag behöver ha på mig för att ta mig 2,1 mil... Och det kommer nog att bli tight att fixa om jag inte fortsätter träningen... Så då gör jag det! 


Gillar i alla fall effekten som träningen får på mina biceps. Värsta bollen! Ni som har instagram har redan sett det här men jag har ju andra läsare så bilden blir publicerad igen. Jag är ju som en repris hela jag! 

Jag startade dagen med möten på teatern om min kommande monolog som vi försöker göra en överenskommelse om. Känns bra och det är nu klart att Anna Azcárate kommer att regissera. Känns stort och kul! 

Efter rundan blev det hem för att fortsätta jobba och när kvällen kom hade jag bokat in ett pass på 360. Jag envisas med att köra Indoor Walking för att det är så bra konditionsträning. Man ger kroppen en riktig genomkörning med crosstrainer enligt bana (som spinning ungefär)!


Hade tänkt tvätta bilen också men när jag körde hem kom dropparna och jag slapp... Haha!

Idag startade jag med lite skrivjobb igen och tog paus till lunch för... Just det! Indoor Walking!


Hela livet är ju en enda upprepning... 

I eftermiddag har jag varit på ett möte med offentlig information, fått ett roligt moderatoruppdrag och börjat förbereda nästa veckas uppdrag där jag är ganska inbokad. Känns faktiskt helt OK just nu och dagarna bara rullar på!

Jodå, allt löser sig! Kan inte låta bli att ta med den här gamla favoritbilden igen. Den inger hopp!
 
Mer än den här i alla fall... Haha!

Nu soffan där vi försöker komma ifatt i Homeland... Vi har det jättejobbigt... Haha!