monicalindgren.com

För varje dag som går blir man mer ödmjuk inför saker och ting man inte kan... Idag har jag t ex uppdaterat hemsidan och lagt upp nya sidor, bildarkiv och aktuella projekt. Det har tagit sin rundliga tid. Typ igår och idag... Men jag är ju lite tjurig - och tycker om att lära mig nya saker - så det blev klart till slut!
 

http://monicalindgren.com Framsidan är densamma men det har tillkommit ett par nya knappar! Och ja, den är tydligt egotrippad - men den är ju min! :)
 

Äntligen har arkivet uppdaterats med Norrländsk Passion - det största och svåraste jag gjort - samt ett stort företagsevent. Kommer att bli roligt att fylla på här eftersom. Eller roligt och roligt... Det kommer att bli jobbigt varje gång! Haha! 

Det har också blivit en ny sida med det som är på gång just nu! Där hittar ni White Christmas med datum och biljettuppgifter. Inte jättemycket info - men min bästa gren är väl själva komiken. 
 
Tog dock en paus för ett pass Indoor Walking och därför orkade jag kansek göra klart? Motion fyller på hjärnan också! Men jag trodde att jag var så energisk att jag också skulle orka börja med en hemsida åt en musikerkollega - men det får faktiskt vänta tills imorrn... Nu ska jag tagga ner!