Ligger efter...

Jag tycker inte att jag har så mycket att göra i höst men dagarna verkar inte räcka till i alla fall... Så nu kommer en tvådagars utan särskilt mycket innehåll. 
 
Igår var det i alla fall tisdag och äntligen dags för en riktig genomkörare till lunch med Indoor Walking! Oj, vad jag behövde det! Älskar när jag blir så där genomsvettig och högröd - när det känns i hela kroppen att man gjort något. Nu gäller bara att fortsätta så det blir ett pass imorrn också! Men först ska jag ut och testa min nya investering:

Icebugs! Ja, ska jag komma mig ut och träna i vinter så blir det dubbat! Jag vågar ju inte springa om det är snö och is av rädsla för att stuka eller bryta något. Då går väl mitt företag i konkurs... Återkommer med rapport!
 

Jag blev väl peppad igår när jag kom hem och såg tujorna helt snöiga!

Påminner mig också om att nästa investering är nya vinterdäck som jag beställt. Kör fortfarande med slitna sommarsulor och det är kanske inte att rekommendera... Den här hösten kan jag med andra ord sjunga: "Jag ska köpa dubbar för pengarna..." 

Resten av gårdagen ägnades åt utvärdering av Norrländsk Passion. Ja, vi hade ju möte i fredags men ett sammanfattande dokument måste göras och det är lika bra att hugga i direkt medan anteckningarna fortfarande är möjliga att förstå! Han renskriva lite annat och sedan dyka i säng efter ännu ett avsnitt av "Homeland". Ligger efter där också...

Idag har jag haft ett trevigt lunchmöte om ett kommande moderatoruppdrag åt AkademiNorr och avnjöt samtidigt god fisk- och skaldjurgryta på Bryggargatan. Not bad! Nu återstår bara lite förberedelser. 

Betydligt mindre snö den här eftermiddagen men ganska fint ute! 
 
Fortsatte eftermiddagen med skrivjobb som jag egentligen borde ha gjort på kontoret - men jag är så bekväm att när jag väl öppnat datorn här hemma så kommer jag mig ingen vart. Måste börja åka dit på morgonen eftersom jag vet att jag får mycket gjort när jag sitter koncentrerat. Å andra sidan så hann jag göra en älggryta i afton som fick puttra i godan ro medan jag jobbade. Det finns fördelar med att sitta hemma också!
 
Jag har också börjat uppdateringen av min hemsida som inte fått skötsel på ett år där det hänt mycket i mitt företag. Och uppdaterar man sällan tar det lite tid! Ikväll har jag och syrran varit hos pappa och mamma och fortsatt uppackningen som snart lider mot sitt slut - men det som återstår är saker som egentligen inte får plats - och absolut inte har någon given sådan. Vi saknar dock ett skåp som inte kommit sig dit ännu - men det ansvaret lämnar vi till våra bröder! Snällt va? Haha!