Tålamod...

Tog en broarna i morse (ja, faktiskt redan vid halv tio!) och jag vet inte vad jag hade inbillat mig. Kanske att det skulle gå lätt eftersom jag med glädje börjat min marathonträning... Men det gick precis så uselt som jag borde ha förväntat mig. Haha! Det här kommer att bli ett långsiktigt projekt - och det är ju också det som är meningen! Bara jag som också måste inse det - men tålamod har ju aldrig varit min grej...
 

Det blåste halvkallt men är ju ändå en fantastiskt fin runda! Enligt schemat skulle jag jogga lätt i 10 minuter och det gjorde jag också. Men sedan tyckte jag nog att det gick bäst att gå... Haha! 


Glad när jag kom hem! Frisk luft gör gott! 

Dusch och lunch och iväg för ett roligt jobbmöte på Statt. Hann sedan en liten runda på stan för att fixa mer prylar till mamma och pappa och åkte sedan dit med allt jag handlat både igår och idag. Mycket lampor behövs ju och ikväll har jag skruvat upp de sista och hängt upp 200 prismor i kristallkronan... Puh! Syrran var också på plats och packade upp lådor och någon gång måste de väl ändå ta slut? Men vi fick lön för mödan:


Mammas köttsoppa till middag. Hon är bara bäst på det här!!! Sjukt gott!


Syrrorna! I den här vinkeln såg det ut som om jag hade dubbelt så stor skalle som Malin - men hon tyckte inte att det gjorde nåt... Haha! Mamma, som gärna fäller en del dräpande kommentarer, tyckte att Malins nya hårfärg såg ut som Pippi Långstrumps - och då fick ju jag heta kortstrump... Ja, vad ska man säga? Hon är ju för gullig... Haha!
 
Ikväll har jag åkt för att hämta 20 kilo köttfärs som jag nu packat in i frysen. Känner mig rik och nöjd! Imorrn blir det jobbdag i Piteå. Ha det bra alla glada! :)