Juvelerna...

Det heter ju att "diamonds are a girls best friend" och idag har jag verkligen fått rå om mina "juveler". Jag är ju moster till helt fantastiska ungar! Började dock med att somna om imorse och drömma de mest märkliga drömmar om att jag och barnen var fast hos terrorister... Jag har nog sett för mycket TV... 

Hur som helst så sov jag för länge och hann inte med så mycket på förmiddagen utom att komma i tid till ett svettigt pass Indoor Walking!


Lånade Putte med på en bild så att ni som tror att det här är en tantig barnlek ska förstå att det är sjukt jobbigt och en riktig genomkörare av hela kroppen! Han intygade - och visade en skönt svettig T-shirt: 

Egentligen är min dröm att svetten ska synas igenom på det där sättet så att alla ser att man har jobbat hårt. Å andra sidan köper jag bara svarta träningskläder för att svetten inte ska synas... Haha! Hur som helst är det kul att ungdomarna också dyker upp och tycker att det är roliga pass. 

Hem för lite jobb och sedan iväg till syrran på middag och myyyyyyyskväll med My och Max! Det var föräldramöte på förskolan och skönt att båda föräldrarna kan vara med. Jag tyckte att det var rena lyxen att både få middag och massor med kramar och goa stunder med barnen!

Söta och glada! Nu förstår jag också varför mitt kamerafodral var genomblött... Haha!

Men sedan skickade vi iväg snygga syrran och hennes man så att vi kunde mysa ifred! :)
 
När Max hade ätit gröt och somnat så ville My att vi skulle spela spel. Hon valde Prinsess-spelet som vi nog körde sex eller sju gånger... Hon vann alla utom en... Jag kommer aldrig att bli nån prinsessa! Haha!

Nej, jag får nöja mig med det här porträttet som jag letade fram ikväll för att ha till en offert angående ett kommande uppdrag. Kul att det rullar på och att jag också blir anlitad för att vara "mig själv"! 
 
Tummen upp!
 
En svettig, skön och mysig dag med härliga människor! Kan inte bli så mycket bättre? Nu har jag fyllt resten av veckan med jobb, möten och träning och på fredag har jag bokat möte i Stockholm. Det rör på sig och känns därför extra skönt att ha fått en ledig kväll med fina syskonbarnen! Tack för lånet! :)