Jobb å träning!

Åkte iväg till Piteå i morse för en jobbdag med Åsa! Hon var på ett ärende när jag kom så jag hann göra getostfyllda biffar och lite kantarellsås innan hon kom hem. Ja, jag gjorde ju precis som mamma och pappa alltid har gjort - tog med mig saker ur frysen... Hur man än gör så blir man ändå lik sina föräldrar på vissa punkter. Det blev i alla fall bra till lunch.
 
Vi hade en jättebra dag och skrev ett par dialoger tillsammans som ska ingå i "White Christmas". Den var ju gjord för julbord på Folkparken och därför i tre delar. Så kommer det också att bli i Piteå men i Skellefteå blir det en helafton. Men det känns som om vi är på G!
 
Det här ska bli såååå roligt!
 
Vi bokade också in ett par nya uppdrag och det känns alltid bra. Jag har en del på G och ska nog åka på turné med Västerbottensteatern till våren om jag får ihop allt. Det blir oerhört spännande!
 

Hann också på ett pass Indoor Walking när jag kom hem och jag tyckte att jag orkade liiiiiite mer den här gången. Fem pass hittills och några dagar kvar den här veckan. Nu ska jag inte träna varje dag men jag har 13 minuter löpning på mitt schema och det måste jag väl ändå fixa under helgen?

Blev akut kramsjuk på vägen hem så jag svängde förbi ett ställe där det alltid är gött att komma. Jag överraskade lite...


Men fullt så förvånad behöver du ju inte bli My... Haha! Goa' fina tjejen! Hon var egentligen inte My idag utan prinsessan Rapunzel... Att jag inte såg det?


Ven av dem som städat rummet vet jag inte men My har en helt otrolig ordning! Snyggt jobbat!
 
Och snygg prinsessa! Här hade hon t o m tagit på sig lösflätan... 

Skönt att träffa syrran en stund och otroligt skönt att få mysa med fintjejen! Lillebror hade somnat så jag får nog åka förbi igen! Nu blir det sängen för att ladda för jobbdag även imorrn. Och ett besök hos pappa och mamma. Det blir mest varje dag nu när de bor så nära! Sov gott alla glada!