Dubbeltrubbel och enkelhet!

Har samlingsskivan "Dubbeltrubbel" med Olle Adolphsons underbara låtar snurrande på Spotify idag och det är musik som gör mig både glad och ledsen. Skönt dock att bli berörd medan man städar! Har farit runt och inte alls hunnit allt jag tänkt - men det gör ingenting. Det är bra att jag hunnit nåt'!

Vi blev bjudna på lunch av pappa och mamma idag. De idkar byteshandel på ett fint sätt; "Om ni skjutsar oss på OBS så bjuder vi?" Självklart! Det är så otroligt roligt att bara ha tio minuters körning tväs genom stan för att hjälpa dem eller bara träffas.


Coop har varit deras affär även när de bodde i Önnesmark och jag tror att det är skönt att komma till ställen där man känner sig hemma. Dessutom kan man låna rullstol och ha det ganska bekvämt.


Mamma var glad och lite fluffig i håret! Rent generellt har deras humör varit på den bästa sidan sedan de flyttade. Det blir mindre saker att oroa sig över och det märks. Imorrn ska jag dit och försöka göra klart i kontoret. Sedan borde jag ägna ett par dagar åt att sitta i mitt eget... Och jobba! Haha!


I afton har jag städat, blivit med duschdraperi i badrummet och är väldigt nöjd! Det är inget tip-top-badrum men jag har längtat efter att begränsa vattenstänket i ganska många år så nu ligger maken bra till! 

Nu händer inte så mycket mer idag. Taggar ned och tar plats i TV-soffan. Eller varför inte i duschen? Haha! Tjolahopp!