Textrep och jobb

Hemmadag med textrep och annat jobb. Behövde betala lite räkningar åt mig och maken, till företaget och till mina föräldrar... Tur att jag inte behöver stå för alla utgifter själv! Annars har jag legat lågt med spenderandet idag - och det bara i protest...
 

Black friday... Varför måste vi anamma alla seder från USA? Den här är kom ju till för att handlarna skulle vända sina röda siffror till vinst igen. Den infaller dagen efter Thanksgiving och det är ju inte ens en högtid här. Nu ska vi istället hetsas att börja julhandla i våldet eftersom det är extrapris på saker man inte hade en aning om att man behövde... Nåja, det var bara en parentes. Alla gör som de vill.


Annars en heeeeelt underbar dag! Ja, jag har suttit inomhus nästan hela tiden - men man njuter ändå!

Åkte ut i afton för att hämta ett nytt nätaggregat på Skellefteå Kraft, tvätta bilen och för att gå på Apoteket. Räknas medicin också som shopping? Njaaaa, det var i alla fall inget extrapris. Väl hemma funderar jag vad jag ska äta och gör det så länge att jag nu slängt i mig keso och några skivor julskinka eftersom jag blev ashungrig! Och så har jag bytt aggregatet:
 

Tadaaaaa!
 
Det lyyyyyyyyyser! Och vi är med nätverk igen! Bästa grejen idag!
 
Nu ser jag att det är "På spåret" på TV och då blir det soffan med text i handen! Neeeeeej, jag måste ju skriva lite inför imorrn... Får bli en mix! Som vanligt!