Selfie on tour!

Full fart idag med packning och fix inför morgondagens uppdrag. Sedan jobblunch på Statt där jag och Åsa ska jobba med Rönnskär på lördag och måste kloona oss då det blir mycket folk - men det löser vi! Åkte också förbi teatern för att hämta Ola Stinnerboms trumcase som blivit glömd efter Norrländsk Passion och skulle vidare till Umeå. Tog den med eftersom jag ändå åkte söderut.


Hann också med en ny selfie, eller wefie, med bästa Tage som är värsta klippan! Always!
 
Nästa stopp gjorde jag i Robertsfors då jag också tagit med mig pappas bokföring för att lämna på LRF Konsult. Inser att jag nog också måste anlita dem framöver då jag blivit skogsägare. Det är tur att det finns de som kan sådant bättre än mig!
 

På vägen beställde jag kaffe hos Cay som jag skulle hälsa på i Umeå för att lämna case och för att hämta en heeeelt underbar tavla som jag köpt av hans (ex?) Kajsa (Ni får se en bild när jag kommer hem)!
 
Fick träffa deras fina dotter Nelia och Cay bjöd på finska "grisar" som hans mamma bakat. Anisbullar med äppelmos... En höjdare! Det är roligt att åka mot jobb och inte känna sig så stressad. Resan tar längre tid men man hinner ha kul på vägen!
 
I Ö-vik blev det obligatoriskt stopp för bensin nere på mackarna - och ännu mer kaffe! Kan man få för mycket? Haha!

Sista biten mot Sollefteå blev lite segare då det var tjockt med dimma vissa bitar. Inte helt bra sikt... Men jag kom fram och Hotell Halstaberget ligger högt med en helt fantastisk utsikt!
 

Eller vad säger ni? Jag var tvungen att stanna på en parkering och fota.


Här kan man också se dimstråket som ligger som bomull över stan.

Men nu säger jag klart slut från Sollefteå! Har ätit middag och haft möte inför morgondagen och nu ska jag bara ligga i sängen, se Dicte (jag fick göra kanalsökning tre gånger för att hitta kanalen...) och Homeland!
 
Känns bra att få sova lite längre imorrn och slippa stressa iväg. Nu är jag ju på plats och det ska bli kul med moderatorjobb! Eller "Ska du bli moderat?" som min mamma frågade... Haha!