Så enormt trööööööött...

Jag har sovit nio timmar och är fortfarande helt osannoliiiiikt trött... Ingen bra dag att ha familjeträff hos pappa och mamma. När det blir mycket folk och lite rörigt orkar jag inte riktigt med - även om det är kul att träffas. 

Började med att handla lite till dem och åka dit för att förbereda kalaset och gå igenom bokföring med pappa. I ett svagt ögonblick lovade jag också att göra den klar ikväll och ta med den till Robertfors imorrn när jag åker söderut... Men hallå Monica! Inte hinner du det! Ibland (ofta) glappar min mun innan jag tänker och jag har ju alldeles tillräckligt med jobb som inte är klart innan imorrn. Som tur är kom jag på det innan jag åkte. Ibland vill jag bara lite för mycket...

Pappa har inte heller varit så pigg i natt. Han har ont och får en del smärtstillande. Känns inte kul men sköterskan kommer dit regelbundet och vi valde att ha ett kort kalas för att fira deras 55-åriga bröllopsdag. 
 

Finaste gästerna kom direkt från Boden efter en hel helg hos farfars: Max & My!


Lillebror Roland fullföljde Halloween och kom som "Cat Woman"! Haha! 

Hans fina flickor Hannah och Gabriella blev favoriter när det gällde leken på golvet. Eller så är det bara de som kommer sig ner och upp igen... Haha!
 
Smörgåstårta, äppelkaka och en stund där alla barnen var på plats. Känns bra att ha samlats för pappas och mammas skull men jag bröt upp tidigt då jag är så trött att jag knappt tål mig själv... Men det blir bätre det också! Nu jobb! Imorrn bär det av till Sollefteå tre dagar!