Mors dag!

Uselt väder men en utmärkt dag att fira med lite städning! Fick tidig väckning (jo, 8.00 är tidigt för mig en söndag) men med kalasfika och paket som barnen hade varit föbi med på morgonen! Så synd att jag inte hann krama om er... Haha! Presenten var desto bättre och jag hade verkligen önskat mig en:
 

Kärcher Fönstertvätt! Har varit på väg att köpa en flera gånger man kommit av mig eftersom fönstertorkning aldrig är något jag längtar efter. Alla som köpt denna har dock varit supernöjda så det var bara att sätta den på laddning och dra igång dagen!

Maken hann en sväng till farfars och jag hann städa badrummet innan den var klar. Men sen...


Vilken maskin! Jag är imponerad! Flaskan som man ska använda för att spruta på medel och duken man ska tvätta fönstret med kan man väl diskutera värdet av men själva "sugen"! Man drar den som en skrapa och den suger upp allt vatten! Kvar blir bara ett rent fönster utan ränder... Har väl aldrig hänt!

 
Vips hade jag tagit alla fönster på framsidan! Jo, både ute, inne och mellan! Supernöjd!

Tack älskade ungar för den fina presenten och ett ännu större tack och massor med glädje över att få vara mamma till just er och därför få fira den här dagen! Ni är helt underbara och jag blev så glad över att också höra av er idag! Jag älskar er sååååå mycket Oskar och Emilia!!!
 
Det är också bra att ni kommit igång med presentköpandet eftersom jag ju fyller år om en dryg vecka! Haha! Mycket firande blir det... Avslutade dock dagen med ett bra möte och nu ska jag bara titta över texten jag skrev klart igår. Imorrn är det ju jobbdag i Norsjö!