I backspegeln...

Så har vi kommit tillbaka på hotellet och jag tittar tillbaka på dagen som nu slutar i Sundsvall! Hann med ett telefonmöte på morgonen innan vi satte oss i bilen och styrde söderut! Maken greppade ratten (eller var det jag som släppte ifrån mig den? Haha!) och det var skönt att vila ett tag. Men då drog jag igång ett Resequiz på Instagram som höll mig sysselsatt... Jag har nog svårt att göra ingenting!
 

Och här sitter jag igen där jag brukar! På alerten över Vedabron!


Hej då!

Här följde några timmar på IKEA och där tog jag knappt fram kameran. Tog bara lite mobilbilder till vinnarna i tävlingen - de kammade hem några präktiga Sverigeservetter! Måste nog ha fler tävlingar... Haha!
 

På hotellet var det dags att spegla sig igen... Vi fick en minisvit med gott om både speglar och TV-apparater! Och bastu! Synd bara att man nu är så trött...


Egentligen firar vi 20-årig bröllopsdag och därför gick vi också ut och åt en bit! Här sitter jag med min solstråle! :)


Och här sitter hans! Haha! Ja, vi är ju för gulliga... I bakgrunden satt några av teknikerna till föreställningen! Ja, de var lediga ikväll och ute och tog en öl så vi hann surra lite med dem också! Kul! Efter mat och dessert behövde vi röra på oss och nu känner man sig rätt mosig.

Men det finns hopp om liv! Jag tycker att jag har medvind just nu! :)
 
Sov gott alla glada! Ses imorrn!