Vi är olika...

Helt seriööööööööööst! Jag önskade igår att jag var man - men det har gått över nu! Maken har packat... Och hittar plötsligt nya tröjor som aldrig är använda! Hur det går till? Jo, han tar förmodligen alltid den översta som är nytvättad och bläddrar aldrig i högen där han sparat de snyggaste... Sedan viker han dem med framsidan in så att man inte ser eventuella märken eller tryck... Behöver jag säga att många är svarta? Haha!
 
Nä, annars är han ju bra! Och i garaget tror jag han använder ALLA verktyg! Ja, vi har skojat om packningen idag eftersom han alltid tar med sig för lite kläder - och jag för mycket... Men det är bara att gilla läget! Vi är olika!
 

Och jag ska inte klaga! Jag har ju haft assistent... 
 
Annars har jag jobbat tills nu. Det blåser som sjutton här ute, Smhi varnar för storm och vi ska åka 06.30 från Skellefteå imorrn bitti. Har just fått mess från SAS att vår anslutning till Göteborg är inställd och att vi är ombokade till 07.00... (Då är vi väl i höjd med Sundsvall... haha!). Alla andra flyg är fullbokade och jag har just köpt extra flygbiljetter med Norwegian... Det är ju själva fanken - men vi SKA till Göteborg... 
 
Skrållan har lovat stanna hemma och ta hand om huset och grannarna! Känns tryggt!