Ljuvligt!

Helt underbar dag! Jag ÄLSKAR verkligen den här tiden på året! Sommaren är naturligtvis bäst - men just nu har man hela den ljusa och ljuvliga perioden framför sig och det är bara så sjukt härligt!

Så här ska det se ut! Ofta!
 
Jag började lite lugnt med diverse småjobb och sedan åkte jag ner på teatern men fick vända eftersom Stig Östmans sopplunch var mer än slutsåld! Ja, det har den varit i flera månader men ibland kan det komma återbud om man är på plats. Jag hann i alla fall krama om honom och hoppas att vi får ses snart igen! Jag ska bjuda hit honom till något arrangemang så att jag kan visa mina vänner hur otroligt rolig han är!


Och när det är sol får man jobba utomhus! Inte med att skotta snö direkt - men jag brukar ta med datorn ut och få mycket gjort medan jag också tankar
D-Vitamin och annat livsenergigivande! Underbart förenande av nytta och nöje!
 

Skrållan njuter också och håller mig sällskap! Fick besök av Anki och Tindra men vi vågade inte tussa ihop dem... Tindra är ju van katter men Skrållan är definitivt inte van hundar... Man är ju rädd att hon ska bli rädd och försvara sig. 

Hur som helst hade jag hämtat paket åt Anki och hon hade därför med sig tulpaner! Inte var det nödvändigt men så otroligt fina!!!

Jag ÄLSKAR tulpaner också! Tusen Tack!
 
Renskav till middag, kvällsprommis till ICA Maxi och nu kaffe och glass! Det går inte någon nöd på oss och ljuset gör ju att humöret är mer än på topp! Ha en fortsatt fin helg alla!