Jobba, jobba, jobba...

Ibland önskar jag att man kunde stoppa tiden, bara stänga av och se verkligheten stå stilla medan man själv åker bort och förlustar sig! Haha! Men nu funkar det ju inte så... Tar man ledigt en vecka så samlas jobbet på hög. Inget undantag den här gången heller. Jag är dock mer laddad att ta hand om uppgifterna och det är ju bra!
 

Ni ser ju hur pigg jag försöker se ut trots vädret... Haha! Ja, man skulle ju kunna strunta i att åka bort och bara vara hemma och jobba - men det funkar ju inte heller. Man måste ta chanserna här i livet:
 
Precis! Inget för mig! Här ska tas!
 
Glada över att komma oss hem igår även om vi blev försenade 1, 5 timme.
Bättre sent än aldrig! Herregud vad jag slänger klyschor omkring mig...
 

Vädret har väl inte varit det allra bästa så det har gått alldeles utomordentligt att sitta inomhus. Nu har jag gått igenom alla inkomna mail, åtgärdat allt jag hunnit och skickat rapporter, upplysningar, frågor, mail, mail, mail... 

Under tiden har det inte hänt så mycket här ute... Jo, mer snö. Men maken är ju ledig resten av veckan så jag hoppas på tur när det gäller snön. Han eller "blia"! Haha!
 
Nu orkar jag dock inget mer! Blir en lång dag imorrn också så det är bara att ladda med lite sömn! Sov gott alla!