Looking back...

Och vart tog den här dagen vägen? Vaknade och satte mig för att jobba ett tag, tog paus för att åka ner och städa ur gamla kontoret tillsammans med Peter, lastade bilen full, åkte till nya kontoret och tömde, deltog i ett planeringsmöte på stan, åkte och handlade, ner på stan igen för att ta rätt på allt skräp som ska till tippen imorrn, hem för att fortsätta jobba och här sitter jag nu 12 timmar senare och undrar vad det var som hände? Haha!
 
Nåja, jag känner mig vid oerhört gott mod och hoppas att jag imorrn äntligen kan åka och köpa blommor så att det blir lite mer somrigt här ute! Jag är också väldigt nöjd över att hela maj gick så bra och att jag fick så många roliga uppdrag, träffa så många glada människor och skratta så mycket! Det gör livet lätt att leva!

Har inte hunnit ta några bilder idag så jag gör en återblick på en glad månad!
 

Underbara Mie på vår utlandsresa till Piteå!
 

Hejdlösa skratt tillsammans med världens finaste och roligaste Åsa!


Galet glada - eller bara galna... Haha!


Galet glada 2! Åsas bror är en riktig partyhöjare! 


Glada människor under tre dagar i Norsjö!

Positiv Kommunledning på samma ställe!
 

Glädje och positivitet i en person: Tina Hollstedt!
 

Soliga arbetsdagar utomhus!


Glada och fantastiskt duktig ensemble i Norrländsk Passion som hade premiär och snart avslutar turnén i Skellefteå! Underbara människor i hela arbetsgruppen! 


Glada och söta Åsa på ett annat uppdrag i Norsjö! VD:n var lika positiv!


Snabbtripp till världens bästa humörhöjare som inte mätar rätt alla gånger men får plats med allt ändå! :)


Snabbtripp till Sundsvall med bästa solstrålen för att fira bröllopsdag!


Soooooool! Jag äääääääskar solen!


Kalas för mina föräldrar som båda var på strålande humör!
 

Mera skratt i Norsjö!


Återfann glad klasskamrat på samma ställe!

Gladaste Mie!
 

Underbara, gråtframkallande skratt tillsammans med Åsa och hennes kompisar och syskon!
 
Inte undra på att jag känner mig så här nöjd och glad efter den senaste månadens arbete! Om man får omge sig med positiva människor så känns det nästan inte som att man jobbar... Jooo, jag jobbar nog - men det går lätt när man känner sig så här!

Nu stundar en hård juni och sedan är det semester! Lääääänge! Ska bara skriva en föreställning... Haha! Men det kan jag ju göra i solen! Nu ska jag sova och ladda batterierna för ännu en bra dag imorrn!