Kärlekarna...

Eftersom barnen är det mest fantastiska vi har att visa upp så kommer här riktiga midsommarbilder på de vi älskar över allt annat! Så glad över att vi får dessa hälsningar! Man blir varm i hjärtat om och om igen! Snart ses vi på rikt!


Älskade underbara Emilia - Midsommarafton i Halmstad! 

Älskade underbara och roliga Oskar - Midsommarafton i Luleå! 

Men de var ju inte ensamma. De har träffat var sin underbar människa och det är bara att glädjas över att det kunde bli så rätt!

Oskar och hans fina Lisa!

Emilia och hennes fina Abbe som idag blir 26 år och en riktigt dyr respartner... Haha! Grattiskramar i massor till den bästa svärson man kan ha! Och massor med kärlek till er alla!

Har jobbat hela dagen igen och borde varit ute nu och skottat rabatter men jag får se vad jag orkar. Nu är ju klockan snart halv elva och det blir en hård arbetsvecka! Sen måste vi hinna köpa presenter till Abbe också... Ska ju ner om åtta dagar! Oj, vad jag längtar efter er alla! 
 
Slut på gullebloggen! Nu ska jag lägga mig och bara njuta av bilderna på världens finaste barn! Tänk att vi alla har liiiika tur! :)