Hembesök!

Jobb i solen! Jobb i regnet! Bråk med programvaror och skrivare... Visst är det märkligt när teknik som funkar galant varje dag helt plötsligt säger nej... Jag har varit otroligt förskonad tidigare men fick ge mig idag och ta bort den och installera om och starta om och hålla på tills den plötsligt sa ja... Men tack för två timmars tjafsande!

Arbetsdagen avslutades dock med ett glädjande mess från sonen som var i stan och ville käka middag och sova över! Nu är vi extra glada över Creative Summit trots att vi inte deltar själva... Haha!
 

Ett bonusbesök! Vi njuter - ja, även Skrållan! Och när barnen kommer hem till sina gamla föräldrar måste det väl kallas hembesök?

Det blev middag med röding, rostad potatis och sallad med haloumiost med prat och skratt! Sedan ringde också Emilia och pratade om nya lägenheten, inredning och att jag eventuellt ska åka ner i juli för att hjälpa dem att flytta. Hoppas jag hinner! Mycket kärlek ikväll alltså! 

Men maken och sonen har ju också andra kärlekar... Det drar ihop sig till Fotbolls-VM och det skulle köpas tidningar för att göra tips så vi åkte en sväng till Maxi. Ja, jag passade på att proviantera när jag för en gång skull hade bärhjälp!


De uppvisade stort engagemang... Haha!


Och vi larvade oss som vanligt (ni har så barnsliga föräldrar) med att ta talande bilder! Bra där!


Tills dörren öppnades och Ulf fick kasta sig undan! Haha! Ja, man har inte roligare än man gör sig!
 
Nu har vi myst i soffan med fruktsallad och lite fotbolls-studio. En lagom ansträngande idrottskväll!