Back on track!

Lördag blev en riktig sovdag som började med kaffe på sängen strax före lunch! Helt i min smak när man är lite krossad. Nu piggnade jag till ganska bra eftersom det var Oskar som kom med kaffet och han och Lisa var hemma. Det var också Åsa så jag tyckte att jag hade turen att få vakna med stora delar av min kära familj!

Oskar var peppad på att koka och grilla högrev och så fick det bli. Han tog upp kött ur frysen och jag åkte ner en sväng till tältet för att plocka ihop lite prylar och se hur det gick med rivningen.


Knappt 12 timmar efter festen var det ganska tomt... Det går oerhört snabbt när alla vet vad de ska göra. Teknikrivet skedde ju på natten och då hade vi också en idrottsförening som tömde lokalen på bord och stolar. På morgonen blev det rivning av scen och så kom Samljus i Luleå för att plocka ner trossen. Sedan rasslade det bara på!
 

Den här bilden ska jag skicka till Kristoffer på Humpab för att visa hur handlingskraftig hans personal är... Haha! Nej, de jobbar som tusan men det var en kul bild!


Bara skalet kvar!


Och nu börjar man känna sig smått obehörig... Haha! 


Hej då tältet! Hoppas vi ses fler gånger! Det var otroligt fint! 

Sedan hade jag bråttom hem för att möta upp kärlekarna! De åkte och handlade, jag satte på köttet på kokning, satte mig i soffan - och somnade direkt... Jag var rädd för det och hade satt klockan på spisen men inte hörde jag den... Haha! Nåja, det blev nog ganska bra i alla fall!


Maken kom hem från jobbet, vi kikade på lite fotboll och sedan var det grilldags!


En snabb potatissallad och lite glaze på köttet smakade hur bra som helst!
 
Skönt att sedan gå och lägga sig när man vet att man får sova dagen efter och inte behöver jobba alls... Men helt ledig är man ju inte. Jag tvättade tre maskiner igår och ilade runt med allt möjligt pyssel. Idag har varit och visat upp krockskadan, köpt present till Abbe, strukit och packat (alldeles för mycket), fotbadat (helt nödvändigt) och kommer nu att slänga mig i säng för att åka till Götet imorrn! Tar med mig lite ekonomijobb som måste bli klart men annars ska jag bara mysa!
 

Igår hämtade jag ett bokpaket från Adlibris... Måste väl räcka några dagar i alla fall... Haha!


Skrållan hämtade också bokpaket. Eller rättare sagt själva kartongen... Hon har små krav! 
 
Sov gott alla glada! Ses imorrn!