Sas... Så Asigt Sena...

På Arlanda! Efter en försenad flygbuss i Göteborg, försenad avgång till Stockholm så sitter jag nu här...


Ja, ni ser ju själva... Det enda som har hänt är att tiden flyttats fram till 19.15 och att en man gått omkring och ropat efter passagerare som ska med ett plan till Malmö 18.45... I Skellefteågaten... Vi får se var jag hamnar helt enkelt! Haha!

Lite ledsamt att lämna kärlekarna även om det gör mig glad att se att de har det bra och nu får ett fantastiskt fint boende! Vi har stökat på och det blir en del spring. Så mycket att Abbe gjorde en rondell utanför toan igår... 
 

Jodå, det blev rusningstrafik! Haha!


I morse startade vi upp tidigt! Emilia hade tandläkartid 07.00 så hon la ribban. Jag tog vid och började montera TV-möbeln som senare ska upp på väggen. Gick fint!


Tre dörrar till och lite väggfästen till både TV och bänk så är det klart! Men soffan är försenad en vecka så det är lika bra att vänta med att sätta upp - annars brukar man som regel få göra om. TV:n är jättestor och det känns plötsligt som om vi har en mini... 

Hann inte mer eftersom det var dags att duscha och ge sig iväg till Bauhaus för att köpa en bordsskiva!


Nytt ställe för båe mig och dem!

Och det gick alldeles utmärkt! Sedan var det bara att åka buss... Och bära! Men nu är skivan på plats och jag sa hej då till finingarna! Hoppas nu komma mig hem. Snart är vi tillbaka i Göteborg igen och det ska bli kul att se hur mycket de har hunnit!
 
Bamsekramar till er och tack för att jag fått vara hos er! Älskar er och ser fram emot nästa resa!